NAGOŚĆ W KOREAŃSKIM KINIE
KAMBODŻA: DZIECI NA SPRZEDAŻ
AZJATYCKIE OPOWIEŚCI O ŚMIERCI
SZTUKA PRZYGNĘBIANIA, CZYLI DLACZEGO LUBIĘ SMUTNE FILMY
CENA SŁAWY: SAMOBÓJSTWA KOREAŃSKICH AKTOREK
AKTORZY W SŁUŻBIE PROPAGANDY
SEKSOWNA STRONA JAPOŃSKIEGO GORE
MYDŁO SZAOLIN – SŁYNNY KLASZTOR W PUŁAPCE KOMERCJI
WESOŁYCH, CHIŃSKICH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
NARODZINY KINA W KOREI – FAKTY I MITY
INDONEZYJSKIE KINO GROZY CZ.1
INDONEZYJSKIE KINO GROZY CZ.2
JAK CZECH Z POLAKIEM: WYWIAD ZE MNĄ O HORRORZE, KSIĄŻCE I POLSCE
MALEZYJSKIE KINO GROZY Cz.1
INDYJSKIE KINO GROZY Cz.1
INDYJSKIE KINO GROZY CZ.2
FILIPIŃSKIE KINO GROZY Cz. 1
FILIPIŃSKIE KINO GROZY Cz. 2
FILIPIŃSKIE KINO GROZY Cz. 3
URODZINY SON YE-JIN CZYLI TOP 12
WYWIAD ZE MNĄ DLA ARTPAPIERU: HORROR JAK DZIEŁO SZTUKI
SADAKO W KINIE, CZYLI WIRUS FILMOWEJ KLĄTWY CZ. I.
SADAKO W KINIE, CZYLI WIRUS FILMOWEJ KLĄTWY CZ.II.
CZ.II: ZAPISKI FESTIWALOWE – 6 FESTIWAL FILMOWY 5 SMAKÓW
TETSUO CZŁOWIEK Z ŻELAZA: Poza granice (Analiza)
ZAPISKI FESTIWALOWE x 2 - 7 FESTIWAL FILMOWY 5 SMAKÓW
APOKALIPSA SAMOTNOŚCI - PULSE Kiyoshiego Kurosawy (Cz.I)
APOKALIPSA SAMOTNOŚCI - PULSE Kiyoshiego Kurosawy (Cz.II)
(PRAWIE) WSZYSTKIE TWARZE SON YE-JIN
FILMOWE PODSUMOWANIE ROKU 2013
O KIYOSHIM KUROSAWIE, HORRORZE AZJATYCKIM I
KINIE Z AZJI: GEE PRZEPYTUJE A JA ODPOWIADAM
W CIENIU ŚMIERCI – SERIA „KLĄTWA JU-ON”, Cz. I
W CIENIU ŚMIERCI – SERIA „KLĄTWA JU-ON”, Cz. II
AKIRA": KONTEKSTY, ALUZJE, NAWIĄZANIA
J-HORROR: TRADYCJA I NOWOCZESNOŚĆ NA PRZYKŁADZIE „THE RING-KRĄG”, Cz.I
J-HORROR: TRADYCJA I NOWOCZESNOŚĆ NA PRZYKŁADZIE „THE RING-KRĄG”, CZ. II
FILMOWE PODSUMOWANIE ROKU 2014
AZJATYCKIE ZAPOWIEDZI, CZYLI NA CO WARTO CZEKAĆ W 2015 R.
ZABIJANIE JEST JAK GRA. Historia seryjnego mordercy Tsutomu Miyazakiego, Cz.I
ZABIJANIE JEST JAK GRA: Historia seryjnego mordercy Tsutomu Miyazakiego, Cz II.
SPOJRZENIE Z BLISKA: MALEZYJSKIE KINO GROZY
WYWIAD Z ASAMI – KRÓLOWĄ JAPOŃSKIEGO KINA GORE
35 POWODÓW DLA KTÓRYCH WARTO OGLĄDAĆ AZJATYCKIE HORRORY
AYAKO WAKAO: BYĆ KOBIETĄ