ARTYKUŁY


AZJATYCKIE OPOWIEŚCI O ŚMIERCI

CENA SŁAWY: SAMOBÓJSTWA KOREAŃSKICH AKTOREK


AKTORZY W SŁUŻBIE PROPAGANDY 


SEKSOWNA STRONA JAPOŃSKIEGO GORE


ZAPISKI FESTIWALOWE x 2 - 7 FESTIWAL FILMOWY 5 SMAKÓW 


APOKALIPSA SAMOTNOŚCI - PULSE Kiyoshiego Kurosawy (Cz.I)


O KIYOSHIM KUROSAWIE, HORRORZE AZJATYCKIM I 
KINIE Z AZJI: GEE PRZEPYTUJE A JA ODPOWIADAM

W CIENIU ŚMIERCI – SERIA „KLĄTWA JU-ON”, Cz. I

W CIENIU ŚMIERCI – SERIA „KLĄTWA JU-ON”, Cz. II

AKIRA": KONTEKSTY, ALUZJE, NAWIĄZANIA

J-HORROR: TRADYCJA I NOWOCZESNOŚĆ NA PRZYKŁADZIE „THE RING-KRĄG”, Cz.I

J-HORROR: TRADYCJA I NOWOCZESNOŚĆ NA PRZYKŁADZIE „THE RING-KRĄG”, CZ. II


FILMOWE PODSUMOWANIE ROKU 2014

AZJATYCKIE ZAPOWIEDZI, CZYLI NA CO WARTO CZEKAĆ W 2015 R.

ZABIJANIE JEST JAK GRA. Historia seryjnego mordercy Tsutomu Miyazakiego, Cz.I

ZABIJANIE JEST JAK GRA: Historia seryjnego mordercy Tsutomu Miyazakiego, Cz II.

SPOJRZENIE Z BLISKA: MALEZYJSKIE KINO GROZY

WYWIAD Z ASAMI – KRÓLOWĄ JAPOŃSKIEGO KINA GORE


35 POWODÓW DLA KTÓRYCH WARTO OGLĄDAĆ AZJATYCKIE HORRORY

AYAKO WAKAO: BYĆ KOBIETĄ